Hier vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik contact opnemen met intertextiel.nl?
U kunt ons bereiken via de mail info@intertextiel.nl of via de het contactformulier. Daarnaast kunt u ons bellen op het volgende nummer: 0596-541333.
Wat als ik mijn product niet meer terug kan vinden?
In dit geval is het product waarschijnlijk uitverkocht of uit de collectie. Wellicht kunnen we het voor u bestellen, neem daarvoor contact met ons op.
Hebben jullie alle producten op voorraad?
Wij streven ernaar om alle producten in de webshop op voorraad te hebben. Vaak staat er ook een voorraadindicatie bij het product. Het kan zijn dat een product niet meer op voorraad is. Dit kan komen doordat het bijvoorbeeld net in onze winkel gekocht is. Over het algemeen hebben wij alle producten in onze webshop op voorraad.
Op welke manieren kan ik betalen?
Betaling kan bij ons op verschillende manieren. U kunt betalen via iDEAL, PayPal, betalen via bankoverschrijving of betalen bij het ophalen van u bestelling.
Wat moet ik doen als mijn iDEAL betaling niet lukt?
Het zou kunnen dat er een storing is of dat er een andere technische oorzaak is. U kunt het eventueel na een tijdje opnieuw proberen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op of kies voor een andere betaalmethode zoals bankoverschrijving.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen als ik uit het buitenland kom?
Als u wilt verzenden naar België of Duitsland, dan kunt u gewoon een bestelling plaatsen via de webshop. Voor bestellingen naar het andere landen kunt u het beste contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij u het beste helpen en de juiste verzendkosten berekenen.
Opmerkingen
Heeft u een opmerking over een product of over onze service? Alle adviezen zijn welkom. U kunt uw opmerking per mail sturen naar: info@intertextiel.nl.